Champion ear plugs

 
Inte nog med att min runKeeper inte har fungerat på nästan 1,5 veckor utan för 2,5vecka sedan slarvade jag bort min handsfree. Jag hade den när jag var och joggade med inför vårruset träningen men sen var den bara borta.. Jag brukar inte slarva bort saker men jag måste helt enkelt ha tappat den för jag har letat precis överallt men kan inte hitta den. Så de senaste veckorna jag har tränat utan musik vilket inte riktigt är min grej och gör att träningen känns lite tyngre än nödvändigt. Men i förrgår när jag var och handlade T:s present lyckades jag flörta till mig denna snygga handsfree och dessutom efter de skickat ut en uppdatering fungerar även runKeeper igen...   
 
Publicerat: 2013-05-16 @ 07:09:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!