Cross, T och reportage

I dag blev det ännu en dag med arbete i huvudstaden. Jag har fördelen med att jag reser på betald arbetstid vilket gör att arbetsdagen inte blir mycket längre trots att jag får betydligt längre att¨åka. Men jag måste erkänna att det tar lite mer på krafterna att behöva sitta och åka 3h för att ta sig till och från jobbet.
 
Efter arbetet var det som varje torsdag dags för crossträning. Redan i morse bestämde sig även T för att vara med denna gång. Även hon har en cross och kan köra men det är bara ibland hon vill vara med på träningarna. Oftast vill hon i stället hjälpa mig som tränare. Men i dag ville hon köra. Dock blev det inte så mycket som tänkt för på väg ut till träningen ringde mobilen och jag fick då veta att den lokala tidningen var på väg ut för att göra ett reportage om K och EMX skolan. Så hela första delen av träningen gick åt till att visa dem runt, svara på frågor och vara med när de intervjuade K. Förhoppningsvis kommer det ett bra reportage i tidningen på lördag.
 
Nu blir det som vanligt en lugn stund i soffan för att varva ner lite innan sänggång, blir nog även så när jag tänker efter att jag tar det sista som blev kvar av päronpajen igår...
 
 
 
 
 
 
Publicerat: 2013-05-02 @ 21:52:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!