Disneyland del 2

Dag nr 2 i Frankrike började med typisk fransk frukost. Därefter begav vi oss till Disneyland park. Redan på långt avstånd ser man den stora maffiga ingången. Även som vuxen kan man inte låta bli att förundras över denna magiska park som verkligen är jätte fint uppbygg och hur länge man än går där och tittar ser man hela tiden massa nya detaljer. Parken är uppdelad i flera olika delar där varje del har sitt eget tema, te.x Fantasyland, adventureland mm. K tyckte att det roligaste var att åka alla karuseller, medan T tyckte att paraden och att träffa de olika figurerna var roligast. Tyvärr har jag inga bilder från paraden då jag filmade den i stället. Men även jag måste starkt rekommendera paraden. Det finns verkligen något för alla i familjen, även om mitt tips är att den yngsta i familjen bör vara över 1,02m för att man ska kunna åka så mycket som möjligt.
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat: 2013-05-27 @ 21:39:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!