Första Maj

Tyvärr har det blivit lite färre inlägg än vanligt de senaste dgr, men jag har helt enkelt varit för trött och oinspirerad för att få till några inlägg. Men jag hoppas att nu när värmen och solen kommer så kommer även lite av energin tillbaka.
 
I går blev det som tänkt en väldigt lugn och mysig hemma kväll. Jag gav mig först ut på en löprunda, blev 5,3km. Måste erkänna att det var riktigt tung, för även om det bara var en vecka sedan förra träningspasset blir jag snabbt så stel. Men jag tog mig runt hela varvet utan uppehåll och känner mig nöjd med det. 
Jag hann sedan precis hem och innanför dörren innan himlen öppnade sig och ner kom både hagel och regn, och beslutet att bara vara hemma kändes ännu mer rätt. 
 
Efter en lugn förmiddag i trädgården, åkte vi och handlade innan vi möte upp vännerna J & C med barn nere på stan för att titta på bil och MC kortegen.Var riktigt mysigt att sitta där i gräset i solen och titta på alla 100-tals fina/coola/udda bilar och motorcyklar. Efter det åkte vi hem till oss för att grilla. Blev en jätte trevlig eftermiddag med massa mat, prat och barnlek.
Nu jag ha mig en liten spa kväll, men en lång skön dusch, hårinpackning, ansiktsmask mm
 
Trevlig kväll!
 
 
Publicerat: 2013-05-01 @ 20:51:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!