Grattis pappa

Söndagen började kl08.00 när min älskade syster ringde, efter att jag ha yrat fram något om att vi fortfarande sov försökt jag att somna om. Men när hon sedan skickade ett mess 40min senare var det bara att inse att någon mer sömn skulle det inte blir. Deras planer var att åka och överraska pappa som fyller i dag och tyckte att vi skulle följa. Vilket vi givetvis gjorde. Så efter en väldigt snabb frukost och lite kläder senare var vi hemma hos M & P. Dock visade det sig att de inte var hemma när vi kom, men lagom till att vi dukat fram tårtorna och gjort kaffe dök de upp. Efter det blev det en hemma dag med städning, tvättning och mys på altan. Efter 3 lediga men intensiva dagar märktes det att både T och K tyckte att det var skönt att bara få vara hemma i dag och ta det lugnt och leka.
I morgon är det arbetsdag igen så nu blir det en stund i soffan innan tidig sänggång.
 
Trevlig kväll!
 
 
 
Publicerat: 2013-05-12 @ 21:35:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!