Händelserikdag

I dag har varit en riktigt mysig fullbokad familjedag. K skulle tävla i grannstaden, precis vid mitt jobb och då´T inte hade någon ridning pågrund av en stor hopptävling i stallet som tar all plats kunde även hon och jag följa med.
Så vid 9 tiden gav hon och jag oss i väg och kom lagom fram till att det var dags för K att köra träningen. Hela tävlingen gick jätte bra och man kan verkligen se hur K har utvecklas den senaste tiden. Både tekniken och farten börjar blivit riktigt bra. Men det roligaste är att se är hur taggad han är och hur kul han tycker att det är när det går så bra. Efter tävlingen blev det en vända hem för att äta, lasta av  och tvätta cykeln. Under tiden D gjorde det la jag mig på en solstol brevid och somnade inom några minuter. Det finns ju få saker som är så skönt som att sova utomhus. När jag vaknat bestämde vi oss för att ta en tur till skogen. Jag joggade medan resten av familjen cyklade. Även i dag vägrade min runkeeper att starta, men det blev en runda på ca7km i terräng. Jag fortsätter att bli imponerad av T som cyklade på bra trots alla backar och grenar. Sedan blev det en vända hem igen för att dusha och byta om. Vi gav oss sedan i väg på Bob Marleys minneskonsert, för att lyssna när Kalle Baah spelade. Dock blev det inte någon längre stund vi stannade då båda ungarna var så trötta och K till slut somnade i D:s knä.
Kvällen avslutade vi sedan med lite kvällsmat på MC.
 
Har tyvärr varit jätte dålig på att fota sista tiden. Blev bara en bilden i dag på K när han somnade i D:s knä.
 
 
Publicerat: 2013-05-11 @ 21:52:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!