I dag är ingen vanlig dag..

för i dag är det T födelsedag.. hurra hurra hurra...
 
Vid kl:7.30 väckte vi T med tårta, sång och paket och till T:s stora lycka innehöll paketen, örhängen, en bikini, en pysselbok+ pennor, en klänning och till slut en surfplatta. Kändes som om paketen lika gärna kunde ha varit till en 16-åring i stället för en 6-åring, men det var detta hon önskade och hon blev verkligen jätte glad för alla sakerna. För att K inte skulle för avis fick faktiskt även han ett paket, som innehöll en Iphone 4. En av anledningarna till detta var även för att jag ska få en chans att ha min mobil i fred och att det ska finnas batteri kvar i den när jag vill ha den.
Efter paketöppningen blev det spelande för hela slanten för både K och T ända tills det var dags för T att åkta på ridningen. Väl på plats insåg jag dock att vi kunde ha skippat ridningen denna gång då T var så ofokuserad att hon knappt visste vad som var fram och bak på hästen. Vid 15 tiden var det sedan dags för kalaset på busfabriken med vännerna. Vilket blev en stor hit för T, som tyckte att det var jätte kul och hon fick massa fina presenter som passade henne perfekt. 
Resten av kvällen spenderades vi sedan i lugn och ro på altan, jag läsandes medan T och K kollade på T:s alla fina presenter innan vi flyttade oss in till soffan för att nu se ESC.
 
Trevlig kväll på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat: 2013-05-18 @ 21:10:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!