I dag gäller det

Från att jag gick upp i morse och ett dygn framöver är det nu ganska hektiskt.. Då jag hade fullt kör hela dagen i går med allt annat prioriterade jag bort alla morgon förberedelser till i dag, vilket innebar att när jag gick upp i morse var det ganska mycket som skulle hinna göras innan det var dags att åka till jobbet. Men det gick även om man fick göra allt lite snabbare.. Nu är det ett par timmars jobb innan jag har ett lunchmöte inplanerat vid 12, för att sedan åka tillbaka till jobbet och hinna göra klart allt som har en deadline denna vecka. Sedan blir det rakt vägen hem för att byta om och sedan möte upp mina underbara vänner kl:18.20 för att springa vårruset, i dag gäller det... Någonstans där i mellan måste jag hinna äta lite mellanmål också, vad och när, vet jag ännu inte mer än att det inte får bli för tajt in på att jag ska springa. Efter loppet blir det den traditionella pickniken, som egentligen är höjdpunkten... Sedan är det bara att ta sig hem och packa färdigt resväskan.. 
 
 
 
Publicerat: 2013-05-20 @ 08:59:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!