Inbjudningar, fika, ärenden och mycker mer

Dagen har rullat på som tänkt och vi har fått en hel del gjort. Under förmiddagen åkte jag och T runt för att dela ut inbjudningarna till hennes kalas. Även om det bara var 5st inbjudningar som skulle ut tog det riktigt lång tid då vi behövde åka över hela stan, från en sida till den andra. Vi passade även på att ta oss en fika i bilen under tiden vi åkte, och varje gång jag gör det även om det händer väldigt sällan,alltså köper fika på macken får jag chocken hur dyrt det blir. 2st isdricka och 2st muffins blev 74kr... de kan ju inte mena allvar..
Sedan blev det en stund hemma för lite mat och trädgårdsarbete innan ärende rundan fortsatte. Dock visade det sig när jag skulle hämta ut mitt löpband att de bara åtgärdat 1 av de 2 felen trots att de haft bandet i nästan 5veckor, så det slutade med att jag gick därifrån med ett helt nytt lite bättre band.. Så jag får väl känna mig nöjd trots att detta är svart och det jag hade innan var rosa. När alla ärrenden var gjorda begav vi oss till veckans crossträning.
Denna vecka blev det en rikigt bra träning om än väldigt väldigt lerig då det hann komma en jätte stor skur under eftermiddagen som blötte upp banan riktigt bra. Så när vi kom hem hade K lera från topp till tå, i hår, innanför byxor mm trots att han haft hjälm och full utrustning på sig.
Nu när ungarna sover blir det en lugn stund i soffan för att komma ner lite i varv innan en tidig sänggång.
 
74 krs fika..
 
Inbjudningskort
    
Publicerat: 2013-05-09 @ 22:01:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!