Klämdag

I dag har jag varit på jobbet medan resten av familjen har varit klämdagslediga och spenderat dagen på badhuset med att simma, åkt vattenruchkana och bara haft det mysigt. Medan jag suttit på ett kallt kontor som luktat sopor och uppdaterad kemikalieregistret, ohhh vad jag trivs på mitt jobb... Straxt efter kl17 kunde jag bege mig hemåt efter en sväng förbi biltema, då jag lovat D att köpa lite saker till crossbussen som han håller på att bygga om.
 
För att hinna med både familj och träning bestämde jag mig för att kombinera det och ta med mig familjen på en löprunda när jag kom hem. Både T och K älskar att cykla, så blev perfekt att de + D cyklade medan jag joggade. Blev en runda på ca 7km, kan tyvärr inte säga exakt då min runkeeper vägrade starta, men det tog 43min så borde ligga där omkring. Måste säga att jag blev ganska imponerad av T, att hon orkade, då detta var hennes första längre cykel promenad. Men hon trampade på bra och tyckte att det var jätte kul.
 
När vi kom hem var det K som stod för maten och på menyn stod det pannkakor. K tycker att det är väldigt kul att både laga mat och baka. Och just pannkakor kan han göra helt själv, så det blev dagens val.
 
I övrigt har kvällen sedan spenderats i lugn och ro i soffan.
 
Trevlig kväll!
 
 
 
 
Publicerat: 2013-05-10 @ 21:43:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!