Morsdag

 
 
I går var det morsdag och denna underbara bukett och frukost på altan fick jag av mina underbara tussar och D.
I övrigt spenderades större delan av dagen i går ute i trädgården med att rensa ogräs och klippa gräs för min del medan D tog sig an min bil och gav den lite uppmärksamhet genom att byta bromsbelägg och bromsskivor. Jag kör ju tyvärr kanska många mil per år så tydligen behövs det göras ibland. Denna vecka ser annars ut som de senaste veckorna har gjort med massa möten och åtaganden inbokade och nästa lediga stund jag har är tidigast på söndag. Men jag hoppas att det lugnar ner sig lite snart, då jag börjar känna mig ganska trött och väldigt sliten av en konstant fullbokad kalender.
Bäst att sätta igång...
Trevlig måndag på er!
 
Publicerat: 2013-05-27 @ 07:00:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!