När blir mycket för mycket?

När blir mycket för mycket? Kan det vara så enkelt att det är när man börjar undra... Det känns inte riktigt som jag hinner med det jag borde eller rättare sagt att jag är tillräcklig.. För hur man än gör eller hur mycket man än gör på jobbet kommer man aldrig ifatt och det är aldrig tillräckligt bra. För varje uppgift man gör klart får man två nya med lite klagomål då de förra även om kunden/revisor/sammarbetspartnern mm är nöjd. Detta gör att man jobbar längre och när man väl kommer hem kan man inte släppa det.. Även hemma är det ganska mycket som måste bli gjort denna vecka då T fyller i helgen och nästa vecka åker vi, så det ska köpas presenter, hållas kalas både med släkt och vänner, hämta ut passen, växla pengar, packa mm utöver det vanliga som måste göras varje vecka. I dag efter jobbet hann jag iallafall börja pricka av på att göra listan, köpte T:s stora present, ordnade en ny handsfree till mobilen, köpte mat till marsvinen (givetvis äter de specialmat då en av dem är damm allergisk) och shoppade lite på Body Shop.
I morgon ska dessutom T på sin första inskolningsdag på skolan och då hon inte ska gå på den skolan som ligger närmast dagis får vi lösa det själva... Så i morgon har jag tagit ledigt då det är 1,5h mitt på dagen som hon ska vara där och vi inte får åka i väg. Så jag tänkte passa på att besöka K i hans klass under tiden och sedan hinna fortsätta pricka av så mycket som möjligt på den lilla hemska att gör listan.
 
Nej nu ska jag gå och leka tandfeé..
 
 
Jag håller stenhårt fast vid mina skönhetsprodukter från Body Shop och rekommenderar dem varmt!.
Även om de är lite dyrare så är de definitivt värt det då de är riktigt bra och dryga.
Servicen på deras personal har även vid alla tillfällen toppen, de är väldigt duktiga och även denna gång kom jag hem med lite nya gratis prover, utöver det jag skulle ha.
 
Publicerat: 2013-05-14 @ 21:29:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!