Anslagstavla

Vi behövde en anslagstavla till köket för alla de där papprena som kommer i posten och som barnen har med sig hem från skolan och som man av någon anledning behöver ha framme. Och då jag inte hittade någon som passade in valde jag att gör en själv. Jag minns inte alls varit jag fått inspirationen till den ifrån men hade en tydlig bild av hur den skulle se ut. Nedan ser ni resultatet. Allt som behövdes var 1 ram, hönsnät, 2 burkar sprayfärg, klädnypor samt en häftpistol. 
Måste säga att den fungerar riktigt bra och det finns mycket plats för alla papprena. Blev själv väldigt nöjd.   


Publicerat: 2013-11-28 @ 09:48:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!