Bara att erkänna

Det är väl bara att erkänna.
För snart två veckor sedan var jag hos optikern efter att ha haft ont i ögonen en längre period samt huvudvärk och var ganska inställd på att få höra att jag bör använda glasögon när jag sitter vid dator. Men när undersökningen var klar kom domen, du skall ha glasögon hela tiden.. Vilket inte ens fanns på min världskarta att höra, så blev lite av en chock, som ännu inte riktigt har lagt sig. Men lördagen efter var jag med familjen som smakråd och provade ut ett par och i dag kom de. Så efter stallet blev det en snabbt tur ner till city för att hämta dem. Nu ska jag bara vänja mig vid att ha dem på, men som tur är kan jag skippa dem vid träning och när jag är i stallet.

Publicerat: 2013-11-20 @ 20:58:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!