Farsdag söndag

Även söndagen blev en lugn dag för att vara oss. Förmiddagen gick åt till att städa och pyssla lite hemma. Nu är köket i princip klart det är bara nya kranen som ska inhandlas så fort den finns på lager igen och sättas på plats, sen är det klart. 
Efter lunchen la sig D för att vila lite då förkylningen fortsätter att hålla i sig och T som inte tackar nej till en tupplur hängde på honom medan K och jag passade på att köra hans nya cross spel på Xboxet. Det är inte ofta jag får se mig besegrad i spel när vi spelar hemma men när det kommer till Xboxet är det bara att inse jag hade inte en chans mot ungen..
Efter lite muffinbak bar det sedan av för att fira våra fäder på farsdag, först en snabbis förbi min far sedan hem till svärfar. För att göra av med helgens sista energi valde jag sedan att springa en del av vägen hem från svärfar. Blev 6,1km på 38min i totalt bleckmörker. För första gången på länge kändes vänster lår riktigt bra, så kände mig riktigt nöjd när jag kom hem.


Publicerat: 2013-11-11 @ 15:41:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!