Inspirationskväll med Living And Room

I går var jag tillsammans med vännen E på jul inspirationskväll som hölls av Living And Room. Ett företag som inriktat sig på homepartyn inom inredning. Jag har vid 4 tidigare tillfällen varit på sådana homepartyn och gillar deras utbud rejält. De har 4 olika inredningsstilar så de flesta brukar hitta något i deras utbud som faller dem i smaken. Och jag har vid varje party beställt flera saker. I går var det dock inget homepartyn utan det var företaget själva som anordnade detta event i en stor lokal nere i stan med inriktning julinspiration. Det blev ett riktigt trevligt event, där det bjöds på inspiration, goodie bags, extra bra priser, fika, mingel mm. Men som omväxling beställde jag faktiskt inget utan höll mig just till att få inspiration, även om E köpte flera jätte fina saker. Dock finns det nu flera pyssel planer fram över när tiden ges. Har ni möjlighet att anordna ett party själva eller blir bjudna på ett kan jag starkt rekommendera er att gå! Living And Room.
 


 
Publicerat: 2013-11-29 @ 12:06:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!