Julmarknad

Det är en mycket mycket trött tjej/mamma/fru mm som redan har krupit ner i sängen med en stor hög med tidningar efter en ganska intensiv vecka. Det har som vanligt varit mycket på jobbet, och att då lägga till att hinna handla, träna, gå på spökvandring, hälsokväll mm gör att man är ganska trött när helgen kommer. Att jag i dag dessutom stått i företagets monter på Elmia mässan hela dagen och att kvällen spenderats på Ekenäs julmarknad bidrag även den till tröttheten. Men även om jag är väldigt trött och ser i fram imot en lugn helg, så är jag även väldigt nöjd och lycklig, att jag har ett jobb jag trivs med, alla roliga saker jag fått/får möjlighet att göra och sist men inte minst, att hemma har jag alltid min underbara familj att komma hem till!


Publicerat: 2013-11-15 @ 20:24:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!