Köksfoton

Idag har varit en riktigt lång dag i positiv bemärkelse, trots att jag tagit det lugnt har jag fått massa gjort. Jag och T har storstädat här hemma, det finns nu inte en golvlist som inte blivit avtorkad. Där efter blev det bakande med båda barnen, T gjorde syltkakor och K gjorde cookies. Även ett Zumba pass på 40min hanns med innan middagen som tillagades av K och blev pannkakstårta. Nu ska jag få lite gjort vid datorn innan det blir en tidig sänggång.
 
Jag har i dag även hunnit fota det nyrenoverade köket i dagsljus, vilket inte varit möjligt i veckandå det är mörkt när jag åker på morgonen och mörkt när jag kommer hem.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
Publicerat: 2013-11-24 @ 19:23:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!