Lördag med stall, shopping och träning.

Lördagen blev som jag misstänkte, inte alls som planerat. D kände sig lite små trött, tjock i halsen och allmänt hängig så något byggande i hallen ville han inte ta sig an. Utan det blev i stället en förmiddag i stallet för mig och T, medan D tog sig en tupplur och mådde bättre när vi kom hem. Så då blev en tur ner till city för lunch och en massa kul shopping, D köpte en iPhone 5, T lite pyssel, K ett cross spel och ett nytt mobil skal. Själv blev det lite inredning, ett elljus till ljuslyktan på altan, blommor till köket, en jätte fin koffert och sist men inte minst en julkalender från body shop. Hade svårt att bestäma mig för vilken storlek, men valet föll till slut på ultimate,den största, då skillnaden i innehåll är väldigt stor från den minsta, samt att mellan modellen är unisex. Så hoppas nu på många roliga överraskningar. Innan vi avslutade dagen i soffan hann jag även med ett löppass på löpbandet, 5km på 29,11min så kändes riktigt bra. Med andra ord en riktigt riktigt bra dag!

Hoppas ni har en toppen helg!


Publicerat: 2013-11-10 @ 15:31:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!