Lördag morgon med osäkra planer

Tidig lördag morgon och jag är den ända i familjen som vaken, vilket inte alls är ovanligt utan stämmer mer in på de flesta helg morgnar. Först vaknar jag någon gång runt 6 tiden och ligger kvar i  sängen och tittar på surfplattan. Sedan kommer oftast T och myser ner sig hos oss och till slut kommer K och då brukar  vi tre gå upp så kommer upp D lagom till när frukosten står kvar.

Igår var det disco som stod på agendan vilket gjorde att det inte riktigt blev någon lugn myskväll då det skulle köras fram och tillbaka i olika omgångar, först skulle T och hennes kompis dit och hämtas sedan var det dags för de lite större barnen så då var det bara att lämna och hämta K med kompis. Men det var det värt, speciellt då det visade sig att K dansat sin första tryckare!! Han har blivit mer och mer sugen på det de senaste gångerna men inte riktigt vågat fråga, men igår frågade en tjejerna i fyran och då blev det äntligen av ;-) Min lilla kille börjar bli stor.

Planerna för dagen i dag vart i går dock väldigt osäkra. Tanken var först ridning för T och att vi sedan skulle ta tag i göra ordning hallen, bygga en garderob samt måla om men nu verkar det som att D blivit förkyld och då vill han nog inte bygga någonting... Ja, ja vi får se hur det blir när han vaknar.

Mellan optiker tiden och frisören i torsdags hann jag även med lite shopping. Vilket var ett måste då min parfym nästan var slut. Och jag väljer som vanligt att hålla mig kvar vid Escadas års dofter.


Publicerat: 2013-11-09 @ 07:52:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!