Med vingar

Jag har sista tiden varit sugen att köpa mig en tröja med vingar på ryggen och satt igår och letade lite. Men då jag är lite sent ute, så var utbudet som finns kvar var inte så jätte stort. Men till slut hittade jag en på Kappahl som jag gillade, en butik som jag faktiskt inte besöker så ofta. Men efter att ha tittat runt lite på deras hemsidan hittat jag flera saker som föll mig i smaken, främst dessa två. så kan bli ett besök där under helgen.
 
                     Tröja med vingar 199kr                                                     Omlott cardigan 399kr
 
 
 
Publicerat: 2013-11-21 @ 09:49:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!