Namn ring

Dagarna rasar på i en ruskig takt och nu är det inte långt kvar till 1:a december och advent. Vilket jag ser i fram i mot, att få ta fram adventsljusstakarna och mysa lite extra, men även för att få börja öppna min fina kalender från Body shop. Men det är även med lite fasa jag inser att det inte är många dgr kvar tills jag ska ha 2st julkalendrar klara, en till varje barn och jag har hittills hittat 2st saker att ha i.. Vilket innebär att det är 22st luckor till som ska fyllas, med saker som inte bara ska kännas som utfyllnads små krafs..
Givetvis har jag även börjat fundera på vad som ska inhandlas i julklapp till alla och hittade i farten i sak som kommer att hamna högt upp på min egen lista. Denna jätte fina namn ring från, Älskade Barn. Vilket skulle passa perfekt på min höger hand. Kanske är dags att skicka in önskelistan snart, om tomten ska hinna göra allt..
 
 
Publicerat: 2013-11-19 @ 16:26:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!