Ögonbrynspenna

Jag har i många år kämpat med att få mina ögonbryn bra då det känns som om de vill växa åt alla håll och kanter, är svåra att forma, är glesa på vissa ställen och på senare år har de även blivit väldigt ljusa. Men sedan något år tillbaka är jag riktigt nöjd med formen,då jag var fjärde vecka får dem plockade och färgade av samma tjej som gör mina naglar. Men tyvärr hjälper det inte mor de områden som glesa, så på min lilla shoppingtur i torsdags köpte jag en ögonbrynspenna av märket Anastasia. Och jag måste säga att jag verkligen är jätte nöjd. Den är lätt att använda, sitter jätte bra men är även lätt att tvätta bort.
 
Finns på Kicks till en kostnad av 195kr
 


Publicerat: 2013-11-12 @ 13:32:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!