Planer för torsdagen

I dag efter jobbet är det bokat en tid hos frisören för klippning och färgning vilket som vanligt är alldeles för länge sedan jag var där sist, men även en tid hos optikern är bokad. Jag upplever inte att jag ser dåligt men har under de senaste månaderna haft ont i ögonen, det svider ungefär som när man får schampo i ögat. Så nu har jag äntligen tagit tag i att boka en tid för att kolla om det är så att jag kanske behöver glasögon när jag sitter framför datorn, vilket är större delen av min arbetsdag. Dock hoppas jag på att det ska vara något enklare och mer övergående, men vi får se.
 
Publicerat: 2013-11-07 @ 14:28:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!