Prickat av

I går bestämde jag mig för att börja pricka av lita på att göra listan inför jul och speciellt julklappsinköpen. Jag/vi har totalt 12 personer som vi ska handla till och för att inte stå där med panik i sista minut körde jag en lång shopping vänd igår med väldigt lyckat resultat. 6st personer är helt klara, 3st ska det bara kompletteras lite till, 1st vet jag vad jag ska handla till, så kvar är det bara 2st som är lite krångliga, vilket känns väldigt bra. Utöver julklappar blev det även en del till hemmet, bland annat nya julstjärnor till köket, badrums handdukar, duschdraperi, en hissgardin, kuddfodral mm Men även en del till mig själv, lite pyssel, en ny locktång samt nya sminkborstar. Så en väldigt givande kväll.
 
I dag är det årets sista styrelsemöte som står på agendan efter jobbet men då även D är bokad, får vi lösa det med att de följer med mig. Men  man får göra det bästa av saken och tussarna tackar inte nej till en MC middag framför bärbara Dvd:n tittandes på nya Monsters INC filmen även om det innebär att man får sitta i konferensrummet i klubbstugan. 
 


 
Publicerat: 2013-11-27 @ 09:43:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!