TGIF

Fredag kväll och hela helgen ligger framför oss, vilket känns riktigt skönt. Tyvärr började dock inte dagen så bra, då det visade sig att T blivit sjuk. I morse kom hon upp hängig, lite hes, lite snuvig, lite hostig, ja lite av allt förutom feber som hon klarat sig utan och ville inte alls gå till skolan. Så blev i stället att lämna av hennes hos D där hon fram till lunch då D slutar jobbet på fredagar legat i en fåtölj och tittat på film på bärbara DVDn. När jag sedan kom hem efter jobbet mådde hon ungefär samma och jag hoppas att det håller sig på den nivån och att inte blir sämre. Får bli en lugn helg för henne och jag har precis bokat av helgens ridning. Själv inledde jag helgen med ett löppass, 1,1mil tillsammans med K på cykel. Ska försöka att komma igång med träningen igen mellan allt annat som är inbokat och hoppas att värken i vänster benet håller sig på en rimlig nivå.

Hoppas ni har en bra fredag!


Publicerat: 2013-11-22 @ 21:53:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!