The bodyshops julkalender

 
Adventskalender Ultimate 1200 kr open
Nu har The Body Shop släppt sina julkalendrar för 2013.
 
Jag som tycker om Body Shops utbud och älskar överraskningar tycker att detta är en av de bästa sakerna med december. Förra året fick jag en Deluxe av min älskade D
och den innehöll många fina och lyxiga produkter.
Så för er som vill något utöver chokladkalendern kan jag starkt rekommendera denna.
 
Finns i 3 olika prisklasser:
 
Luxury kostar 800kr men har ett värde av 1205 kr.
Deluxe som kostar 1000 kr men har ett värde av 1555 kr.
Ultimate för 1200 kr som har ett värde av hela 2495 kr.
 
Publicerat: 2013-11-01 @ 15:57:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!