Vandring genom ett mörkt Norrköping

Trots att Halloween är över sedan ett tag tillbaka har K och jag precis kommit hem från en spök- & mytvandring genom Norrköping. Den var inte så läskig som jag tänkt mig att den skulle vara, då det ändå var satt en 10års gräns, utan den var mer åt det historiska hållet. Men den var jätte intressant och vi kan nu mer om spöken, gastar och Norrköpings historia än tidigare. Och både K och jag är väldigt nöjda om än väldigt trötta. Det var även väldigt mysig att få gå genom vårt vackra i industrilandskap och se det ur ett annat ljus än dagsljus. Snart kommer även all julbelysning upp och jag kan då starkt rekommendera en tur genom industrilandskap, vilket jag defensivt kommer gå med min familj,
Publicerat: 2013-11-13 @ 22:46:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!