Vardag

Både i dag och igår har varit helt vanlig vardag. På dagarna har jobbats och på kvällarna har det gjorts olika ärenden så som veckohandlat, köpt nya ridstövlar till T, postat paket, handlats marsvins mat mm. I morgon där i mot är det onsdag och det innebär att T och jag åker till stallet, för att ta hand om de två islandshästarna, D och F. Om det blir någon ridning vet jag dock inte då de står i ett litet privatägt stall mitt ute i skogen och det hinner bli kolsvart innan vi är där. Så känns lite väl osäkert att ge sig ut och rida men det innebär iallafall hästmys vilket är den största anledningen till att vi åker dit.  


I helgen bakade som sagt K och jag bullar. Men passade på att testa något nytt genom att istället för att fylla dem med kanel och socker tog vi nutella, vilket blev en hit hos de flesta, speciellt hos D som åt upp 90% av dem. Det får bli dagens tips ;-)


Publicerat: 2013-11-05 @ 20:17:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!