Crossträning

 
 
 
I dag var det dags för årets sista träningsledda ute träning och jag försökte passa på att ta lite bilder, men som vanligt har jag alltid så mycket annat som måste göras när jag ändå är där så blev inte att jag stod där mer än 10min, men några bilder hann det bli. Detta är som sagt sista träningen ute och min period som EMX skoleansvarig och medlem i styrelsen börjar även den närma sig sitt slut. Har lite kvar här de närmaste veckorna, med SISU listor som ska fyllas i och skickas in, tränare till inneträningen ska ordnas, samt en avslutning och en heldagsträningen på höstlovet men sen är det slut. Vilket faktiskt känns helt okej att lämna detta vidare till någon annan. Får vi se om den känslan håller i sig även när våren sedan börjar närma sig. 
 
Publicerat: 2013-10-03 @ 21:35:41


1 kommentarer
Postat av: Sandra SG

coola bilder!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD & VINNARNA PUBLICERAS IDAG kl. 10.00 PÅ SATEGU.SE OCH KAFFEHORNAN.SE!

Klicka in och se om du är den lyckliga vinnaren & är du det så håll koll på din mail under dagen!

Tack för att du var med och deltog i vår Tävling!

2013-10-04 - 08:23:41 | URL: http://sategu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!