Guess klocka

I dag tog vi en paus från renoverandet och passade på att åkte och shoppade lite i stället, då K behövde nya inneskor till idrotten på onsdag då de andra blivit för små samt att T behövde en ny höst jacka då dragkedjan gått sönder på hennes, som hon dessutom fått ärva från K. I vanliga fall sker många av våra inköp på stadium men denna gång var utbudet på det vi skulle ha väldigt dåligt och det slutade med att vi hittade båda samt ett par jätte fina kängor till T på intersport, vilket var otippat. Blev även en sväng förbi klockaffären där jag hittade denna helt underbar klocka från guess som jag inte kunde låta bli att köpa. Vet inte riktigt om jag ska se det som ännu en för sen födelsedagspresent till mig själv, då jag faktiskt väntar på att min "riktiga" present till mig själv ska komma i veckan eller om jag ska se det som en tidig julklapp, får fundera på den. Fin var den iallafall och jag blev riktigt nöjd!
 
 
Publicerat: 2013-10-14 @ 20:55:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!