Islandshästar

Dagarna rullar på i ett rasande tempo och jag har tyvärr inte riktigt prioriterat att sätta mig vid datorn hemma för att blogga, men jag ska försöka bli lite bättre på det, så det blir minst ett inlägg per dag iallafall.
 
I går efter jobbet var T och jag och träffade en tjej och hennes två islandshästar, då hon känner att hon gärna skulle vilja få lite hjälp med dem någon/några dagar i veckan. Och då T´s största dröm är att få en häst och jag gärna rider känns detta som det perfekta lösningen. Inget är långtids bokat utan vi ska dit igen nästa vecka och träffa hästarna lite mer samt rid för att se att allt känns bra. Men som sagt jag tror detta kan bli riktigt bra då det är 2st lite äldre lugna och väldigt barnvänliga hästar som står på en liten gård med massor av skogsvägar utan trafik, som vill pysslas om och komma ut på skogsturer.    
 
Mammas lilla hästtjej från i somras på Gotland
 
 
 
Publicerat: 2013-10-17 @ 10:12:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!