Lill Lördag

Tyvärr fortsätter jag att vara lite dålig på att skriva inlägg men den största delen av min vardag går just nu åt till att jobba, blir en hel del övertid samt att renovera hemma. Men i dag tog jag en paus från renoverandet och åkte efter jobbet med T till stallet, för att rida på de två stycken islandshästar som vi ska rida och pyssla med en gång i veckan.
T hade verkligen sett ifram imot det och det blev riktigt mysigt. Det är kul att se hur mycket hon har lärt sig och hon borstade, kratsade hovar och mockade med ett stort leende på läpparna.
I dag kom även några av de sista paketen som jag beställt, ett par stövlar samt en jätte fin väst med fuskpälskrage. När jag kom hem fick jag även ett par jätte fina örhängen av K som han gjort helt själv i skolan.
 
 
 
 
 
  
Publicerat: 2013-10-23 @ 21:49:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!