Löpband

Tanken i dag var att efter jobbet komma hem och dra på mig löpskorna och sätta K på cykeln så skulle vi tas oss en tur till leksaksaffären för att köpa en present till K´s kompis som han ska på kalas hos i morgon. Men när jag satte mig i bilen och åkte hemåt kom regnet och väl hemma både regnade och blåset det ganska mycket. Så fick bli att ta fram löpbandet i stället för första gången den här hösten. Löpbandet är en bra reservlösningen även om jag trivs mycket bättre i skogen. Tyvärr blir det även ganska varmt om man ska springa inne men i dag jag kände inte för att ställa mig i träningsrummet i källaren vilket är det bästa sället att träna då det är betydligt svalare där. Men det bli iallafall 5km. Nu efter en dusch, matlagning och läggning av barn blir det soffmys!
 
 
 
Publicerat: 2013-10-10 @ 20:53:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!