Spökjakt

Eftermiddagen och kvällen igår bortsett från en snabb pizzamiddag med familjen och svärfar gick åt till att leta efter spöken, men tyvärr hittade jag inte så många som jag hoppats.
Detta är inte så skumt som det låter utan jag har till Kevins kalas i helgen utlovat en spökvandring för honom och hans kompisar i centrala stan och letade igår både på stadsbiblioteket, på google och i tidningar efter olika sägner, myter mm att kunna prata om under denna vandring men tyvärr hittade jag inte så mycket som har utspelat sig just i centrum, så jag får nog fylla ut lite med annat närliggande.
 
I övrigt känns det riktigt skönt att fredag även om helgen som väntar kommer att vara mer intensiv än hela arbetsveckan sammanslagen, då den i kväll inleds med ärenden för min del och halloween disco för K. Sedan är resten av helgen fylld med ridning, crosstävling, kalasförberedelser, spökvandring, 9st 9-10årigar som ska sova över, guidning på tropicariet mm
Kan vara så att jag behöver en helg direkt efter denna helg för att vila upp mig :)   
Publicerat: 2013-10-25 @ 08:47:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!