Träningstisdag

I går var det ett crossnaturepass som stod på schemat för mig, försöker att hinna med 2 pass i veckan. Och även om det var väldigt tungt att ta sig ur soffan straxt innan kl19 där jag suttit och läst läxor med sonen för att dra på sig träningskläderna och pannlampan för att åka och hämta upp C för att sedan bege sig till skogen och veta att man tidigast är hemma vid 21.30, tycker jag det är lika kul varje gång träningen drar igång. Detta är en träningsform om passar mig väldigt bra, varje pass är upplagt på olika sätt så man vet aldrig innan vad dagens pass innehåller mer än att man vet att hela kroppen kommer att bli tränad och att övningarna varierar mellan kondition och styrka. Att det dessutom är utomhus året runt oberoende på väder ger bara massa pluspoäng enligt mig.
 
I dag är det jobb som står på schemat precis hela dagen, från kl:07.30 i morse till leverantörsmiddagen i kväll som börjar kl:19.00. Så nu hoppas jag att den svidande känslan jag har i halsen när jag sväljer bara är inbillning och att den försvinner under dagen alt håller sig på samma nivå.
 
Hoppas ni får en bra dag!
 
 
 
Publicerat: 2013-10-09 @ 08:33:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!