Vanlig måndag med kaos

Här har vi haft en helt vanlig måndag, eller så vanlig man kan ha samtidigt som man renoverar kök. Det är saker och damm precis överallt och D har fullt upp med byggandet. Men jag har lyckats få lite annat gjort under tiden. Det först jag gjorde när jag kom hem från jobbet var att sätta K på cykeln, så kunde han passa på att dela ut de sista inbjudningarna till hans kalas samtidigt som jag joggade. Jag har haft en veckas helt vilande från träning och hoppas att värken jag haft i vänster smalben samt ljumske har lugnat ner sig, då jag ätit smärtstillande sista veckorna för att klara av träningen. Så inledde i dag med ett lite lugnare pass på 5km. Efter mat, läxläsning och läggning av barn har jag suttit vid datorn och fått iväg lite mail mm som har med crossen att göra. Nu blir det lite hushållssysslor så som att hänga och vika tvätt, fylla diskmaskinen mm innan jag får krypa ner i sängen.
 
Trevlig kväll! 
 
 
Publicerat: 2013-10-07 @ 20:49:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!