Återhämtning

Helgen börja närma sig sitt slut och även om vi har gjort mycket har det ändå varit lugnt och med en chans att ladda batterierna. Helgen inleddes med att hela familjen tog en lång skogspromenad på fredag eftermiddagen. Under lördagen var vi på T´s ridning och för att få till min träning på smidigaste sett blev det en löprunda hem där ifrån. Eftermiddagen och kvällen spenderade vi sedan hemma hos min syster och firande hennes dotters 2års dag.
Söndagen inleddes med pysslande hemma medan K och D var iväg och tränade cross, där efter blev det lite trädgårdsskötsel innan hör och häpnas jag och D åkte iväg och tränade ett 75min crossnature pass. Nu har vi grillat och ska snart krypa ner i soffan.
 
Hoppas ni haft en toppen helg!
 
 
   
Publicerat: 2013-09-15 @ 19:49:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!