Bråviksloppet

I dag var det dags för bråviksloppet. Träningen sista månaderna har gått bra fram tills för två veckor sedan när jag först var sjuk en vecka och sista veckans enbart 2 träningspass har inte känts riktigt bra utan varit riktigt tunga att genomföra, så förhoppningarna inför i dag hade fallit rejält. Och så kändes det tills ca 2 km in i loppet. När starten gick kände jag mig seg och redan då trött, och undrade hur ska jag orka detta och väntade länge på att få höra av runkeeper säga hur långt jag komit på första 5min, och jag joggade och joggade men hörde inget och kände bara hur långt kan 5min vara... Men efter en stund så fick jag höra att 10min gått och att jag då sprungit ca 1,8km, vilket är bland mitt bästa kom motivationen tillbaka och jag kom till slut i mål på 29,58 på 5,3km vilket är mitt person bästa och jag är mer än nöjd! Nu är det bara att köra på och hålla i träningen till nästa lopp som går 20/10. Känner riktigt taggad!!
 
 
    
Publicerat: 2013-09-07 @ 20:12:06


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!