Fortsätter

Den fullbokade veckan fortsätter och i dag har det gjorts ärenden, där jag bland annat hämtade ut en present som jag beställt åt min systerdotter som ska ha sitt 2-års kalas på lördag sedan blev det träning både för mig och K. Resten av familjen åkte över till grannstaden och tränade cross medan jag tog mig i kragen och körde ett 45min styrketräningspass för rygg, armar och mage samt avslutade med boxning, då jag verkligen behöver träna överkroppen och inte bara ben. Trots att jag inte tränat styrka på länge gick det helt okej och känner trött i främst rygg och axlar så det tog iallafall. Nu blir det lugnt resten av kvällen med tidig sänggång, vilket är en måste för mig om jag ska orka hålla igång hela dagarna från kl:05.15 när väckarklockan ringer.  
 
Trevlig kväll!
 
En trött men nöjd kille efter dagens körning
 
 
Publicerat: 2013-09-10 @ 20:54:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!