Jag vann

 
 
I går blev en betydligt bättre dag än onsdagen även om även den inledes väldigt trevligt med kick off.
Dagen började som sagt med att jag slog upp morgonens tidning och fann T på första dan.
På kvällen var sedan jag med en vän inbjuden på VIP kväll på body shop.
Så E och jag åkte dit och drack alkoholfri champange, blev sminkade, fick goodiebags, shoppade lite
och hade det allmänt väldigt trevligt.
Det hela avslutades sedan med utlottning av ett stort Lemon paket,
innehållandes bodybutter, kroppscrubb, tvål, duschcreme, tvättsvamp och läppbalsam.
Man fick första svara på en fråga om deras produkter
 och sedan motivera varför man skulle vinna detta fina paket.
Och jag vann!!
Jag som aldrig vinner.
Så allt detta fick jag med mig hem för endast 580kr!
Lycklig! 
 
Publicerat: 2013-09-13 @ 07:33:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!