Kråkvilan

 
Både eftermiddagen/kvällen igår och i dag har spenderats på kråkvilan/crossbanan, igår för 4h styrelsemöte och i dag för säsongens näst sista crossträning. Så det har inte bilivit mycket gjort hemma mer än att ha ätit och sovit. Så för att hinna med lite egen träning bestämde jag mig för att springa en del av vägen hem. Så när crossträningen började närma sig sitt slut gav jag mig av. Vilket gick lite si och så, jag har i dag haft en av de värsta träningsvärkar någonsin i både rumpa och lår, samt värken i vänster vrist håller i sig rejält. Efter 5,6km gav dessutom mobilen upp i brist på batteri, så blev då utan både musik och runkeeper. Men det blev ju iallafall 5,6km samt någon km promenad innan D kom ifatt mig, så jag kunde åka bil hem.
Publicerat: 2013-09-26 @ 21:28:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!