Lite shopping

I dag har varit en dag i full rulle. Klockan 10 var det T´s ridskola som gällde. Vilket tyvärr inte gick riktigt som T hade tänkt sig utan hästen hon fick var som omväxling väldigt pigg och satte av i en rejäl galopp när det var dags för det vilket gick väldigt bra men när det var dags att sakta av var hon inte riktigt beredd på hur fort hästen skulle stanna och föll av. Det blev lite tårar men bara för att hon blev rädd, men hon var snart uppe på hästen igen och galopperade vidare. Där efter blev det en shoppingtur för mig och T som hittade lite var, T två byxor och två nagellack och jag det ni ser ovan, vilket jag känner mig väldigt nöjd med, samt en födelsedagspresent, en presentkorg innehållandes te, muggar, godis samt en skål, till min syster. Efter en snabb tur hemma för lite lunch och hämtning av resten av familjen bar det av till min syster för överlämning av prsenten samt lite tårta. Dagen avslutades sedan med att jag och K tog en raskpromenad på nästan 7km. I morgon är det crosstävling som gäller så får bli en tidig kväll i kväll.
 
Trevlig lördag!
  
Publicerat: 2013-09-28 @ 21:20:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!