Mitt i veckan

De senaste två veckorna har varit så fullbokade med saker att jag knappt hunnit sitta ner vid dator och igår var inget undantag ,det var röntgen och ortopedbesök för K, besök på salongen för att ordna naglarna och sedan avslutade jag dagen med att vara på föräldramöte fram till kl21. Ortopedbesöket gick riktigt bra och som det ser ut i dag behöver han inte opereras vilket känns skönt och han själv är väldigt nöjd över. Jag försöker även hinna få med lite träning mellan alla möten, åtagande mm och i dag blev det en runda på 5km. Men det var riktigt tugnt och jag hoppas att det sista av förkylningen ska hinna gå ur kroppen tills på lördag då både K och jag ska jogga bråvikslopppet. Efter lite små saker vid datorn blir det snart sänggång, är trött både i kropp och huvud, att T dessutom kom in till vår säng runt kl02.00 i natt gör inte saken bättre. Det är väldigt väldigt sällan hon kommer in till oss och tur är väl det för hon kan verkligen inte ligga still, så strax efter kl:03.00 gick jag in och la min i hennes säng efter att ha fått diverse sparkar och slag i över en timme.
 
Trevlig kväll!
 
 
 
 
Publicerat: 2013-09-04 @ 20:54:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!