Rasande tempo

Dagarna ramlar på i ett rasande tempo och jag har knappt hunnit sitta vid dator för eget bruk även om jag sitter vid den större delen av arbetsdagen. Kalendern är fullbokad även denna vecka och mycket ärenden som måste göras. Men som vanligt är mycket av det roliga saker som vi önskar att göra. Den tid som är där i mellan har jag även valt att lägga på träning och helt enkelt inte hunnit/orkat blogga. Men som sagt jag/vi finns även på instagram (familjenochkaos) om man vill följa oss lite oftare. Man märker verkligen att hösten är på ingående, i måndags var första dagen barnen hade jacka på morgonen och igår var det dubbla tröjor och pannlampa som gällde på kvällens crossnature träning. Nej, nu kallar jobbet igen. Hoppas ni får en skön dag och njut av det underbara höstvädret!   
Publicerat: 2013-09-18 @ 08:32:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!