Skogspromenad

All träning har nu legat på is i nästan en vecka pågrund av min förkylning som i sig inte varit så jobbig men som haft med sig en huvudvärk som där imot varit det. Men på lördag är det dags för mig men även K att springa ett lopp igen. Så nu måste träningen komma igång även om jag ännu inte känner mig 100. Så det fick en lite snabbare skogspromenad på 7km tillsammans med K på kick bike. Dock är det bara ett 5km lopp på lördag så det ska nog gå okej ändå men hade hoppas på att ha hunnit träna min km tid lite. För K är det ett 1,2km lopp som gäller. Även om vi höll iallafall lite tempo hann vi även med att titta på grodor, bäckar, svampar mm

 
 
 
Publicerat: 2013-09-01 @ 20:58:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!