Tisdag 3 månader kvar till julafton

Hela kroppen värker och det var knappt att jag klarade av att få upp händerna ovanför huvudet för att tvätta håret men med lite vilja gick även det. Dagens 75 minuter crossnature pass var ett av de jobbigaste någonsin styrkemässigt och vid flera av övningarna skakade mina muskler, de få som finns, så mycket att det såg ut som jag fått ett krampanfall. Vilket är precis vad jag behöver, man bygger inga muskler om det inte är tungt. Att det hela även görs ute i mörkaste skogen för det är inget upplystspår vi springer och tränar på ger en extra kick. Så det är ungefär det jag har hunnit med i dag efter jobbet samt umgåtts lite med barnen. Nu ska jag snart krypa ner i sängen och hoppas på en god natts sömn och inte allt för mycket träningsvärk i morgon.
 
God natt!
 
  
Publicerat: 2013-09-24 @ 22:21:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!