Trött men lycklig

Trött, snuvig men väldigt nöjd och lycklig, ungefär så kan man summera hur jag känner mig just nu. Kvällen igår blev mer än lyckad, alla mina nära vänner var där, barnen hade jätte kul och jag fick dessutom massor av fin och roliga presenter. Så nu väntar spa behandlingar, vin och chockladprovning, shopping mm framöver.

I dag blir ganska lugn dag för min del, T och jag ska snart göra lite ärenden innan jag ska lämna av henne på kalas. Sedan blir det lite städning efter gårdagen. Medan D och K är i Finpång hela dagen för att titta på en av deltävlingarna i SM i motocross.

Önskar er en underbar söndag!

Gårdagens buffé

 
 
 
 
Publicerat: 2013-09-01 @ 10:31:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!