Åter efter uppehåll

Efter nästan 2veckors uppehåll är jag äntligen tillbaka på bloggen och jag kan se på statistiken att jag i alla fall har saknats lite :) 
Våren är nu här på allvar och de senaste två veckorna har verkligen varit fullbokade och jag fick titta i kalendern för att komma ihåg allt. Utöver det som alltid ska göras i vardagen med jobb, skola, hushåll, mm  har det givetvis blivit mycket ridande, både med K och T, och löpning, där träningen verkligen har gått framåt och i torsdag blev det ett löppass på 1,47mil, så nu börjar mitt mål på att klara halvmaran i september kännas ganska rimligt. Utöver detta har K även hunnit med att köra säsongens sista kattcup tävling, där jag och T var och tittade. Vilket slutande i en stor skräll, han körde bättre än någonsin och slutade som tvåa på deltävlingen! Vilket resulterade i en ännu större skräll, att han slutade som 3:a på totalen och i och med det fick han gå upp på prispall och ta imot den stora trejde plats pokalen. Det var verkligen en nöjd kille som stod där framme. Kommer bilder från loppet här på bloggen framöver men även i nästa nummer av tidningen Race magasin.
Själv har jag även tillsammans med vännen C varit på VIP kväll med Make up store och Hårteknikerna, där det bjöds på en underbar kväll i temat Quickfix. Där man visade bästa tipsen för smink och hår hur man snabbt ändrade om sin vardagslook till partylook, tillsammans med vin, snittar och goodiebags. Själv hade jag även turen att vinna utlottningen av en looktång från cloud nine som var där och visade sina produkter. En riktigt bra locktång som ger fina och hållbara lockar. Finns att köpa på utvalda frisörer för 1399kr. 
Nu är ni lite uppdaterade på läget igen!
 
Ha en underbar helg!
 


Publicerat: 2014-04-04 @ 11:21:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!