Mitt i påsken

Bild från påsken 2012

Påskafton i dag och jag hoppas att ni är mitt uppe i ett underbart påskfirande! För vår del är det cross och ridning som gäller i dag, inte så påskigt. Men i torsdags var vi hemma hos vännerna E&J som bjöd på påskfest med massa god påskmat och igår hade påskharen varit här på natten och lämnat både presenter och godis till barnen. Det bjöds även på den traditionella påsk kalkonmiddagen hemma hos mina föräldrar. Med hanns det även en löptur och lite shopping på XXL, som resulterade ett par nya löparskor till mig samt ridkläder åt K och i morgon blir det mer påskfirande. 

Men som sagt i dag blir det mer som en vanlig helgdag.
K och D gavs sig iväg redan vid 6.30 i morse för sommarsäsongens första crosstävling i cupen Mälarfräsen. T och jag har där imot inte tagit oss ur sängen ännu men när vi gjort det och fått i oss frukost väntar en heldag i stallet. Ev ska jag även ta mig an att ordna lite i trädgårdslandet i eftermiddag, beroende på energinivå när jag kommer hem samt väder. 

Ha en fortsatt trevlig påsk!! 
Publicerat: 2014-04-19 @ 08:51:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!